Brein & Bewegen | CKB 26 | 2024 | Hilversum (VOL)
Hilversum , NederlandDriedaagse bijscholing over stress, trauma, beschermende reflexen en niet begrepen gedrag op basis van de boeken de 'Ik-fabriek' en 'Prachtig lastig'.
Driedaagse bijscholing over stress, trauma, beschermende reflexen en niet begrepen gedrag op basis van de boeken de 'Ik-fabriek' en 'Prachtig lastig'.
In deze tweedaagse module worden de lesstof en de technieken van KIE level 1 verdiept. Deze dagen leer je werken met emoties, meridianen en drukpunten.
Blokkerende emoties, gevoelens en gedachten. Hoe kun je op een speelse manier geblokkeerde gevoelens en emoties inzichtelijk maken en laten verwerken? Je leert (en ervaart het zelf) tijdens de scholing […]
In deze tweedaagse module worden de lesstof en de technieken van KIE level 1 verdiept. Deze dagen leer je werken met emoties, meridianen en drukpunten.
Tijdens de netwerkbijeenkomst Jeugd van Hoeckse waard zal ik als spreker delen hoe samenwerking in jeugdteams kan leiden tot beter begrip en effectieve ondersteuning van kinderen.
Sta je open voor een andere kijk op het centrale zenuwstelsel en de integratie van primaire reflexen bij onbegrepen gedrag van kinderen?
Meekijken met de teamleden van het LOVK naar de videobeelden die gemaakt zijn van het kind in de klas. Samen ontdekken wat er speelt en wat er nodig is om het makkelijker te maken.
Driedaagse bijscholing over stress, trauma, beschermende reflexen en niet begrepen gedrag op basis van de boeken de ‘Ik-fabriek’ en ‘Prachtig lastig’
In deze tweedaagse module worden de lesstof en de technieken van KIE level 1 verdiept. Deze dagen leer je werken met emoties, meridianen en drukpunten.
Deze dag neem ik team van het LOVK (Landelijk Onderwijs Varende Kinderen) mee in de wereld van beschermende reflexen, stress en niet begrepen gedrag en de invloed van reflexen op […]
Een actieve training voor adoptie-ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd over hechting, veiligheid, reflexintegratie en Sherborne-samenspel
Weet je dat elke reflex een thema in zich heeft? En dat wanneer een reflex niet geïntegreerd wil worden, dit thema om aandacht roept?